martes, 20 de diciembre de 2011

Silver ... adoptat !

Silver adoptat el estiu l'Alex ens envia una carta de part d'ell :
Hola, Soc Silver i et vull enviar unes fotos perque vegis com estic de maco. Aquí m'ho passo molt be i estic jugant tot el dia o dormint. Intento caçar a uns peixos d'uns aquaris però em foten bronca quan m'apropo. Una vegada que l'estaven netejant i sense tapa, vaig intentar caçar. Em ven descobrir perque tenia tota la pota mojada i quasi ho aconsegueixo. Em vam fotre una mica de bronca però segueixo mirant els aquaris. Si es menjar, no entenc perque no me'ls puc menjar.  Cada matí quan escolto la porta de l'habitació on dormen, pujo les escales correns perque en facin milers de carícies i mimos. Vaig caient per les escales arrossagant-me perque em facin més i més mismos. A la nit em desperto més i faig unes gresques importants, ja em diuen que faig una mica de soroll però vaig al meu rotllo que sóc el habitant de la casa i a ells es hi deixo que estiguin amb mi. M'agrada despertar-los si deixen la habitació oberta però no em deixen dormir allà per no sé que de l'alèrgia. Estic emprenyat amb el tema de l'alèrgia perque em banyent cada 3 setmanes. El principi era cada 2 però em vaig posar farruco i he aconsseguit clemència. Això sí, cada setmana em posen el Vertriderm, quina pesadilla! Les visites són un pal perque entren a casa meva sense el meu permís però ara ja em deixo veure perque oloro a menjar i intento que em donin alguna cosa. Ja m'apropo per jugar perque en porten coses i faig l'esforç de socialitzar-me.  Em vaig escapar un dia però tenia tanta gana que vaig tornar. Vaig aprofitar un moment que es van deixar la porta del balcó oberta i sentia com hem cridaven però tenia massa por de sortir del meu amagatall. Després de mesos, ara em tornen a deixar sortir, ho he aconsseguit. Al terrat ja podia sortir però com ara fa fred, ja no l'obren tant.  Sóc el rei dels sofàs i ja he guanyat una altre guerra. Coses de l'alèrgia però només li dóna quan l'esgarrapo que em cau algun crit però se li passa ràpid. M'emociono i vull jugar que sóc jovenet però hauré de fer cas. Ja tinc fans al FB i sempre em demanen fer Skype perque soc irresistible. Uns familiars volen que vagi a Michigan però estan penjats perque aquesta és la meva casa i allà fa molt de fred. Ja els hi he dit que podem venir a visitar-me perque soc el rei de la casa. Això sí, no m'agraden els collars perque no soc metrosexual i ja suficient que porto el xip. Era como estar a la pressó i em vaig pixar de por. Els humans són raros. Estic content d'estar aquí amb els amos que m'estimen moltíssim i ja els hi estimo amb ells.

Un miau ben fort Silver